HTML

geri blogja

hat errol, arrol, na meg talan meg amarrol is. eletem, nezetem, szenvedesem. rohogjetek.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

kicsit..

2008.08.03. 18:59 geriur

elhanyagoltam a blogot.. vagyis nem, csak nem tudtam irni. na de ez a par nap eleg izgalmas volt.. ugyebar csutortokon este megmondtam draga gabimnak, hogy mivel en penteken megyek pestre, ezert nem tudom aznap a szulinapjat megunnepelni, ezert tegyuk meg ma.. igy szolidabban es majd a kozos harmas szulinap meglesz 1 hetmulva. na hat fasza.. mindenki elszallingozott vegul igy megamardtunk ketten egy 6osra.. na de jo volt.. berugtam. nem is kicsit. elvoltunk.. 21 eves lett a gabor.. durva.. :D reggel 7re megint, keltem fel 12kor, mert mentem mamamhoz ebedelni.. na hat mondjuk a reggeli sztori az megint manuel volt :D egesznap dog masnapos voltam.. nem tudom miert.. de gyilkos volt.. kresz utan, mentem pestre.

na ez a hetvege szep volt nagyon.. pentek fel tiztol, ma delutan 1 oraig nonstop szivtunk. de valami rengeteget.. brutalis volt.. :D kb ennyi volt a pesten let :D lol

na ez eleg szar lett.. most nincs erom tobbet irni.. agyilag zokni vagyok...

Szólj hozzá!

Címkék: zokni szivas nonstop keszenlet

A bejegyzés trackback címe:

https://geriur.blog.hu/api/trackback/id/tr7598744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása