HTML

geri blogja

hat errol, arrol, na meg talan meg amarrol is. eletem, nezetem, szenvedesem. rohogjetek.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

ez a nap..

2008.07.24. 16:14 geriur

totalisan szar. esik az eso, szurke osszefuggo az eg, fuj a szel.. szar. ennyi. pedig altalaban szeretem az esot.. de mivel a lelki allapotom , most olyan mint libafos ezert lehet egy kis napfeny feltoltene, de hat ez ilyen.

na meg a tegnap este miatt, egesz ejszaka Vivin gondolkodtam, hogy miert csinalja amit csinal.. ilyenek a nok, igy jartam. felfogom emeszteni magam, ugy mint regen. nem! nem hagyom. nem fogom engedni magamnak.. nem szabad. semmit nem tettem, es rajtam csattan minden.. a faszomat.. de ha szeretem, mit tegyek?

es meg Recsim is ottvan aki az egesz miatt majdnem feltekenysegi rohamot kapott.. pedig o jo baratom. nagyon jo. szeretem. o legalabb megert.. aranyos nagyon. igaz mostanaban nagyon furcsa, amire nem tudok rajonni, hogy miert.. van sejtesem, de majd az ido megoldja.. heh.. :S

voltam ma ebedelni mamamnal, azt hittem a rokonok ott lesznek majd az orszag masik felerol, ja igen mert a rokonsagom 80% innen 500kmre van, mert kurva nagy a csalad.. es nem ismerek senkit, kurva jo nem? :D majd idovel.. pont mondtam mamanak, hogy elmegyek es korbeutazom az orszagot felkeresem a rokonokat azon a felteken.. patekkal ugyis terveztem egy ilyet :) igy visszaterve, tehat a rokonok nem voltak ott, mert elmentek valahova. szegenyek jolbeszoptak, ilyen szaridobe mamanal kell punnyadniuk inkabb elmennek.. jo nem azert, de te mit tudnal csinalni mamadnal? :) pedig az unokatestverem, nagy formanak tunt, a kedd esti sorozesunk alkalmaval, igaz o kolazott, hehe de miert nem az orraba :) elvhivtam volna este valahova.. :]

ja igen, tegnap az axn lattam a kaliforgia cimu sorozat 2. reszet, megtetszett. letoltottem ejszaka az evadot, ma ledaraltam 6 reszt eddig.. szerintem nezem tovabb.. en nem puncsolok neki az biztos :P tetszik a sorozat. jo. Hank nagy forma. az x-aktas arc az asszem.. :] a lenyeg a sorozatban, sex and drugs and rock and roll! :>

na ezen a pozitivumon kivul nem volt semmi. fos, fos es fos.

remelem szombaton jo lesz pesten, de igaz vivivel szerintem oda a talalka lehetosege, igy marad feri meg bazsi. na isti meg ne menjen vissza belgiumba, pont az nap, mert akkor leszopom magam. kellene egy papir.. es bicikliznek egy jot.. heh..

majd jelentkezem. pisz.

 

Szólj hozzá!

Címkék: szar pest fos vivi californication recsi egy szar nap

A bejegyzés trackback címe:

https://geriur.blog.hu/api/trackback/id/tr10583713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása