HTML

geri blogja

hat errol, arrol, na meg talan meg amarrol is. eletem, nezetem, szenvedesem. rohogjetek.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

a hetvege osszefoglaloja

2008.07.27. 16:06 geriur

huh.. ugye penteken meg volt a kressz, utana beneztem vivihez(nem nem o nem az a vivi, o a noverem.. :)) majd haza. gyors furdes, majd varos.. punnyadas. semmi nem volt. beszeltem bazsival ejszaka azt mondta nem lesz jo pest. jo akkor off ennyi kesz.

ahogy letettem a telefont, egybol csongott.. apam volt az.. talalkozzak vele, ha' mondom jolvan persze.. beultunk borozoba, egesz ejszaka beszelgettem vele. tok jo volt, de viszont ugy berugtunk igy halkan ketten mint a lo.. reggel 6 kor indulas haza, hehe en milyen rendes gyerek vagyok bementem a manuelbe, hogy hozok olyan szalonnashagymaskenyeret(utolag kiderult gyoker kenyer:D), es pont ismerosok dolgoztak.. 1 oran keresztul holt reszegen ott kajaltam kaveztam ilyenek.. 7 re haza is ertem. delutan 3kor ki a kertbe, melo, este megint varos.. de istenem semmi nem volt.. mostanaban ekkora szar hangulatokat.. hala egnek elindultunk haza andival, akkora zuhe jott, meg valahova belebaszott a villam mert elment a kozvilagitas meg az aram az egesz varosba:D 5cm vizatfolyasok ilyenek... hehe

ma mentem volna pestre, de ferit nem ertem utol. szopas.. majd valamikor a heten.

ja igen.. Vivivel meg Recsivel semmi nincs. Vivi ugyanolyan , nem tudom miert, Recsivel meg alig tudok beszelgetni.. nem ertem ezeket teee ah..

na ez a post szar lett, kapkodos.. de megyek most is a kertbe.. faszom a sok lomba :)

Szólj hozzá!

Címkék: kert vivi ilyesmi beszelgetes recsi bebaszas punny

A bejegyzés trackback címe:

https://geriur.blog.hu/api/trackback/id/tr35587937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása