HTML

geri blogja

hat errol, arrol, na meg talan meg amarrol is. eletem, nezetem, szenvedesem. rohogjetek.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

szinte romokban

2008.07.31. 11:26 geriur

vagyok. lelkileg. de majd kijovok belole... hala egnek, mar semmi sem huzhatja keresztbe szamitasainkat, penteken pest.. igaz csak azt sajnalom hogy huzzuk halasszuk mar 1 honapja es pont penteken lesz gabi szulinapja. picsaba! majd bepotoljuk.. 8 napig ervenyes :] vagy 7? nemtom :D

na ugy az elmult napokban nem tortent semmi erdekes. hetfon vegig kertben melo, szabika nevnapjanak alkalmabol nagy kajalas, meg persze betonozas:D este erom nem volt semmihez, igy mar lesementem a varosba..kedden, ugyanez, szabival delelott be veszprembe, obi, vasaroltunk majd kutyakajat is.. te ez az allat jott ertem, es nekitolatott egy szakadt szar robogonak :D az meg eldolt mint a rohadt nad, kiesett az egyik tukorbol az uveg.. felallitotta es otthagyta:D en szetrohogtem az agyam mekkora allat.. ez mindig alszik vezetes kozbe vagy en nem tudom, de amiket csinal.. :D amikor megyunk le a gyerek meg pont akkor megy el a motorral :D:D:D es igy a tukrot igazitja, szabika meg bizonytalanul latom hogy gondolkodik odamenjen e.. elindul arra, majd kocsifele, megin arra, vegul megy a kocsihoz es ugydont leszarja, mondom helyes ne parazz:D megint azokat a buzi betonoszlopokat cipeltuk, szidtuk is magunkat, hogy anno levittuk oket.. olyan meleg volt mint a dog.. picit le is barnultam =) delutan kihozta a florit az megcsinalta kishazba a padlot egyenesre, addig patiszonnal betonoztuk a maradek lepcsot, meg a maradek csoveket le.. ja igen kozbe megvette a dvdt isti battya, azert is bekellet jonnom.. kit kertem meg.. patiszon hozz be motorral.. nem mondom hogy neztem ki.. csupa viz voltam :D no mindegy.. ugyvolt lehet felmegyek pestre szerdan mert kommandosdani ment fel szabi kocsijaval, igen kocsi csere.. vicces lett volna egy kommandossal megyek fel izeertpestre:D vegul nem mentem.. majd penteken.. ugyebaar.

szerdai nap igy elment. a semmivel... ja volt kressz, utana beneztem a vivihez, majd istivel hazahozattam magam, atoltoztem, es go le varosba.. kicsi jeger, 4sor, es jo kedvem volt.. egy picit... mar amennyire most lehet..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://geriur.blog.hu/api/trackback/id/tr77594108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása