HTML

geri blogja

hat errol, arrol, na meg talan meg amarrol is. eletem, nezetem, szenvedesem. rohogjetek.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

befejeztem

2008.07.25. 14:09 geriur

a californication elso evadjat. jo volt, nagyon. nezzetek meg tiis, megeri :)

hala egnek a weeds is robotol, nekem tetszik a negyedik evad, masok negativ kritikaja ellenere.. :]

es meg megkell veletek osztanom, mamam ismet megmutatta, nala jobban senki nem csinalja az aranygaluskat, hehe.. patiszonnal jol telizabaltuk magunkat :)

tegnap este eleg punnyados volt, beszelgetes, nosztalgia lajtos pezsgozes. ma elmentek rokonok, jo volt megismerni oket:D

viszont amire meg nem tudtam rajonni az, hogy Vivimmel mitortent. egyszeruen nem megy.. szerintem en vagyok a buta, de hat ez ilyen.. mostanaban teljesen mas. nem az mint akit megismertem. tehat ugyerzem, hogy akkor ennyi volt. sajnalom :(

na ma nem tudom mi lesz a tortenes, 4tol kressz :) most eppen fakadok a bkvfigyelon, meg a mavos blogon.. a sok hulyen.. foleg a bkvs dolgok tetszenek az ork ellenorokkel megfuszerezve.. lehet homarozok is egyet.

na majd jelentkezem, addig is, hallgassatok meg ezt a ket szamot en rakattantam nagyon :) igaz nem a stilusom, de azert bejon :D

https://youtube.com/watch?v=AGMM_tziwtg

Szólj hozzá!

Címkék: vivi californication kressz befejeztem unwritten law

A bejegyzés trackback címe:

https://geriur.blog.hu/api/trackback/id/tr37585291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása