HTML

geri blogja

hat errol, arrol, na meg talan meg amarrol is. eletem, nezetem, szenvedesem. rohogjetek.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

blog-e?

2008.07.24. 13:58 geriur

hello!

erdekes.. vajon blognak szanom e ezt az egeszet? valoszinuleg igen, hiszen itt van, ide regisztraltam.. erdekes nagyon. most leszogezem, nem mindig fogok helyesen irni, rendesen nagybetukkel, irasjelekk stb.. ekezet nem lesz, nem hasznalok, nem is kell.

kivancsi vagyok, mi lesz az emberek velemenye. sokszor fikazo leszek a tarsadalommal es mindenkivel szemben, erre keszuljetek fel. ja igen es tragar is leszek. bocs elore is :)

abba meg mindig nem kezdtem bele miert is kezdtem el, hiszen mar igyis annyi blog van, sokan kenik ide az eletuket ki, jobbra varva, vagy szimplan csak ugy miert ne.. vagy mittudom en, leszarom :) fogok magamrol is irni, arrol hogy mik tortentek velem, persze csak az erdekfeszitobb dolgokat.. egy ket informaciot a vilagrol, ami nekem is tetszik.. ha lesz kozonsegem, aki olvas, annak megkoszonom, szidni is lehet majd, azt is megkoszonom, birom a kritikat.. hogy ki is vagyok? azt majd lehet kesobb teszem kozze.. de lehet nem is..

na most egyenlore ennyi eleg, igyis szar post lett.. mindegyik az lesz :)

hehe :)

Szólj hozzá!

Címkék: hehe nana olvass blog e? geriur miez?

A bejegyzés trackback címe:

https://geriur.blog.hu/api/trackback/id/tr28583477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása