HTML

geri blogja

hat errol, arrol, na meg talan meg amarrol is. eletem, nezetem, szenvedesem. rohogjetek.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

bazdmeg elaludtam!

2008.07.28. 09:33 geriur

najo, kozben nem is.. :D azt hittem, es megnezem az orat, 7:54.. najo akkor van idom kilencig. na mert ugye akkor jonnek noveremek, mert egesznap megint a kertben kell baszkuraszni :D ma annyi szart fogok kibaszkodni, olyan elmenyekkel, te.. mintha a sok fereg embernek a fejet vagnam le a foldbe asott testukrol :D

vaze, anyam most kozli tesomek fehervaron vannak meg.. geci, me keltem fel ilyen koran:D

-

hm az elobb iras kozben, totalisan szetfagyott a gepem, es azon gondolkodtam, elveszik amit irtam, de nem baj nem sok.. es lasd megmaradt minden.. dejo :]

-

tegnap este amikor hazaertem, egyszeruen nem tudtam semmit csinalni.. se msn, semmi nem volt.. mindenki leszarta a fejem ahogy azt szoktak. maradt a tv.. a mag. regen lattam ezt a filmet, meg asszem moziba talan.. de annyi a lenyeg jo film. utana mix hallgatasok, ja igen mert olyan dubstep mixeket szedtem le.. beszarok :] ragyujtottam egy cigire, es megint jott a villamlas+eso kombo , hehe.. megneztem meg ezt a piszkosmunkak dolgot, a katrina hurrikan utani melokat mutatta be a csavo, durva mennyi mocsok van ott.. de latszik ok megtehetik hogy leszartak az egeszet es otthagytak mindenuket.. meg a szaritoba a dolgokat is.. lol te.. de szeretnek en ott elni.. ameriikaaaaaa :]

ja meg faszom.. rajottem arra hogy allandoan sir igy meg ugy baratsagunk es akkor bazdmeg o az aki telibeszarja az egeszet.. na heh.. faszom a sok szarba ami korbe vesz.. okadnom kell tole komolyan..

lassan kezdem megszokni.

heh mostanaban utazom szabikaval es elhozta a hulye andortol a guszti cdt es azt nyomatjuk.. iszonyat:D legkozelebb elhozom tole es atirom magamnak :D jo zenet csinalnak ezek a bodiek :] igaz amikor mattreszegen ezekre tomboltunk, na akkor meg jobb volt.. hehe :] azok a szep berenyi napok.. na meg kerti buli.. (pihoka vehehehehe)

na akkor ma is irany lesz ugye ladany, vagyis inkabb banta a kertbe, jo szar poen volt nem? :]

lassan egyre jobban mydate fuggo vagyok. nem mintha en lennek a szupersztar ott, meg a legaszabb faszi,sot talan hatulrol a legjobb vagyok.. :D attol fuggetlenul vannak normalis lanyok is rajta..egy olyan szep lanytol kaptam statisztikat.. ahh jezusomszerelmeslettembele':$ :] ahh szerelem.. paff.. bar igaz vivimet is onnan ismertem meg.. :( hianyzik nagyon a tunderkem :'(

update1: szabicigany mosthivott, meg tobbet kesnek. fel 11. dejo :D en meg rohadjak meg melo kozbe, nem baj legalabb leizzadok par deka zsirt.. vehehe:D

hm.. kezdem ugy erezni, mintha nem is ilyen blog bejegyzeseket irnek, hanem mintha valakinek meselnek es igy leirom magamba, mint valami bolond aki magaba beszel.. mert ugye senki nem olvassa ezt a szart.. de nem baj. nekem jol esik ez irni.. legalabb ide kitehetem magamat, mert ugy sincs senki akivel barmirol eltudnek beszelgetni.. mert ugye csak akkor vagyok jo szokas szerint ha nincs mas, megha valaki lekell huzni valamivel, meg stb.. :] hat joembernek ezaz atka.. :]

na jo, mamar nem hablatyolok semmit ossze, kene fozni egy kavet, elszivni egy cigit, es kozben indexet olvasni.

ja igen itt a feljebb emlitett mixekbol egy jo 10 perces reszlet(4:38(L)) : https://youtube.com/watch?v=juoRdXKO2go

bazki agyonnyomtam valami pokhangyat a francia agy felett, lehet ez csipkedett mostansag szarra :S

huh most jut eszembe.. bocs ezt meg lekell irnom :D tegnap amikor mentem el mert jott a szabi ertem, az a hulye alkesz faszi aki mindig kiul a lepcsohaz ele es ott cigizik megint belem kotott, nem ertem egyszeruen, teljesen normalisan hangosan hogy meg eselye se legyen barmibe beleszolni koszonok/tem neki. erre semmi reakcio csak egy ilyen parbeszed kovetkezett:

" - OCSI!
  - ???? (hatranezek)
  - ssszeeeerrrintem nem oriztunk mi egyuuutttt disznookat hogy nekem szevassssszal koszonj (alkoholos befolyaltsag erezheto hangjan:D:D:D)
  - na figyeljen.. eloszor is jonapotot mondtam, masodszor jo lenne elmenne fuleszhez , plusz meg kezd azis idegesiteni hogy ha az ember normalisan koszon maganak mindig egyszer sem szol be, akkor te mi a fasznak kotsz belem mindig a kurva anyadat..?
  - sokkos allapotban, szo nelkul.. "

tavolrol hallom motyog valami, oda szoltam ne motyogjal mond a szemembe.. leseszartam. mentem tovabb.. jo most kicsit lehet durva voltam, de mar betelt a pohar a faszinal.

na a vegere a jokedv: https://youtube.com/watch?v=lMxhaUhnhr4

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://geriur.blog.hu/api/trackback/id/tr99588961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása